2018/9/28 ラジオ英会話

あなたは仕事で外国の方と英語でうまく話すことができました。その感動を友達に伝えよう♪

 

「英語を話すのは以前ほど難しくない。今朝、アメリカ人のお客さんと電話で話しましたが、何も考えることなく英語で話をしていたのです。ラジオ英会話をずっと聞いているから。今まで聞いた中で1番の番組ですよ。」

 

Speaking English is not as tough as used to be.  I spoke with an American cliant on the phone this morning, and I talked with him in English without thinking. It's because I've been listening to "Rajio Eikaiwa". It's the best program I've ever listened to.

 

I used to think that speaking English was much more difficult than wrinting it. But after listening to "Rajio Eikaiwa",  I've changed my mind. I handled and my conversation with an American cliant in English this morning. There is no doubt about it, "Rajio Eikaiwa" is the most useful language program ever.

 

「英語を話すのは書くのよりはるかに難しいと思っていました。しかしラジオ英会話を聞いてから考えが変わりました。今朝アメリカ人顧客との会話を全て英語でこなしました。もう疑いの余地はありません、「ラジオ英会話」はこれまでで最も役に立つ語学番組です。」